Waar gaat de ALV over?
Tijdens deze ALV bespreken we onder andere hoe we dit jaar een keuze willen maken over Linkse samenwerking in Utrecht. Die keuze maken jullie: de leden van GroenLinks Utrecht. Een belangrijk moment dus om voor te bereiden hoe we dat goed doen!
Ook stemmen we op de ALV over het (her)benoemen van bestuursleden. En krijg je verschillende updates, bijvoorbeeld van de fractie.

De hele agenda en alle stukken vind je hieronder.

Wil je zelf iets op de agenda zetten?
Je kan ook zelf een verzoek aan het bestuur of aan de fractie op de agenda zetten. Dat doe je door een motie in te dienen. Dat moet uiterlijk op 14 juni. Lees hier verder hoe je dit het beste kunt doen.

Een idee kun je ook altijd eerst bespreken met het bestuur of een raadslid. Als zij het voorstel overnemen is een motie misschien niet nodig. Wil je dat je motie nog deze ALV in stemming wordt gebracht? Dien dan je motie uiterlijk 14 juni 2024 in. Als je je motie later indient komt die alleen op de agenda als dat door actualiteit niet anders kan.

Ga je graag samen met iemand naar de ALV?
We vinden het belangrijk dat iedereen zich welkom voelt. Misschien ben je nog niet eerder op een ALV geweest, ken je nog geen andere leden, of vind je het gewoon fijn om met iemand samen te gaan. Stuur dan een mailtje naar secretaris@groenlinksutrecht.nl. Wij koppelen je dan aan een buddy. Dat is meteen een leuke manier om mensen te leren kennen binnen GroenLinks Utrecht.

Ook als je op de locatie een vorm van ondersteuning nodig hebt horen wij dat graag. We denken graag met je mee over hoe we de locatie voor jou toegankelijk kunnen maken. Je kan een mail sturen naar secretaris@groenlinksutrecht.nl.

Locatie en tijd
De ALV is in Buurthuis De Speler. Het adres is Thorbeckelaan 18C, Utrecht

12:30 inloop
13:00 start ALV
15:30 einde ALV

Om 15:30 is er een borrel, dus kom gezellig een (alcoholvrij) drankje drinken! De borrel is ook in buurthuis De Speler.

Aanmelden
Het is fijn als je laat weten dat je komt. Dan houden we daar rekening mee. Aanmelden kan hieronder.

Graag tot ziens op zaterdag 22 juni!

Wil je weten hoe GroenLinks je persoonsgegevens verwerkt? Bekijk dan onze privacyverklaring.