Afdeling

GroenLinks is al 25 jaar de enige grote stabiele partij in Utrecht. Met ruim 2000 leden is het ook een van grootste afdelingen van GroenLinks. Momenteel is het de tweede partij van Utrecht en is GroenLinks met negen zetels vertegenwoordigd in de Utrechtse gemeenteraad. We hebben 2 wethouders in het College.

Contact met GroenLinks Utrecht

Zoek je contact met de afdeling GroenLinks Utrecht stad? Stuur een mail afdeling@groenlinksutrecht.nl
Via de pagina 'Mensen' kun je wethouders, raadsleden en bestuursleden benaderen.
Voor de pers: mail groenlinks@utrecht.nl of bel 06 30988138.

Agenda

In de Agenda zijn alle activiteiten en bijeenkomsten van de afdeling terug te vinden of word vriend op Facebook. Geef het door als je zelf een Agenda item hebt of als je iets mist in de agenda: afdeling@groenlinksutrecht.nl

Nieuwsbrieven en communicatie met leden en sympathisanten

Onze plaatselijke digitale nieuwsbrief verschijnt een keer per maand. Leden ontvangen hem automatisch. Niet-leden kunnen zich ook aanmelden voor deze nieuwsbrief.
We houden onze leden zo goed mogelijk op de hoogte, via mailings, en social media. Er wordt geen papieren post meer verstuurd. Heb je geen email adres en wil je toch op de hoogte blijven? Neem contact op.
Meld je aan als je geen nieuwsbrief ontvangt en wijzig zo nodig je gegevens.

Bestuur

Het bestuur draagt zorg voor het dagelijkse reilen en zeilen van de afdeling. Het bestuur initieert activiteiten voor de leden en ge├»nteresseerden en onderhoudt de contacten met leden en houdt zich bezig met campagne activiteiten. Verder is het bestuur verantwoordelijk voor zaken als de afdelingsfinancie├źn, het organiseren van ledenvergaderingen. Daarnaast onderhoudt het bestuur contact met de fractie. >Contact bestuur

Maak kennis met het bestuur en de fractie op de pagina Mensen

Algemene Leden Vergadering (ALV)

Minimaal 2 keer per jaar wordt er een algemene ledenvergadering belegd. Hier worden besluiten genomen, verenigingszaken aan de orde gesteld en leggen bestuur en fractieleden verantwoording af. >ALV mei 2017

Werkgroepen

De werkgroepen ondersteunen bestuur en fractie. Hiervoor organiseren ze allerlei activiteiten zoals discussie en debat over actuele onderwerpen, permanente campagne en de maandelijkse borrel.