Op deze pagina is een overzicht van de verschillende activiteiten te vinden. De activiteiten staan open voor iedereen met interesse, je hoeft ook geen lid te zijn van GroenLinks voor een aantal activiteiten. Ook als je nog niet goed weet wat GroenLinks precies doet in Utrecht ben je welkom.

Hieronder is een overzicht te vinden van de verschillende soorten activiteiten die we aanbieden. Je bent van harte welkom om aan te sluiten. Als je liever eerst even belt met onze scout Esther Kersten dan kan dat ook.

Gemeentehuis

Zin in de raad

Ben je zelf eventueel geïnteresseerd om raadslid te worden en weet je nog niet of je je kandidaat wilt stellen? Dan is de training-reeks 'zin in de raad' wellicht iets voor jou! Wij nodigen iedereen die serieuze interesse heeft in raadswerk graag uit om zich in te schrijven voor deze cursus. De cursus zal minimaal 4 en maximaal 5 cursusdagen kennen.

Overige activiteiten

Wil je eens een avondje vrijblijvend meekijken en praten met onze gemeenteraadsfractie? Je kan dan een debat in de gemeenteraad of een commissievergadering bijwonen om te ervaren hoe dat eraan toegaat.

Benieuwd wat GroenLinks allemaal voor elkaar heeft gekregen in Utrecht? En wat onze wethouders daar aan hebben bijgedragen? Meld je dan aan voor een wandeling met een wethouder. Kees Diepeveen of Lot van Hooijdonk nemen je graag mee door de stad.

Heb jij nog een idee of behoefte aan een bepaald soort evenement?

Heb jij nog een leuke of interessante suggestie of juist behoefte aan een bepaald soort event? Het bestuur en het scoutingteam organiseren de evenementen speciaal voor jouw en daarom zijn we altijd op zoek naar input. Vul het onderstaande formulier in met je idee of suggestie en dan komen we zo snel mogelijk bij je terug!

Wil je weten hoe GroenLinks je persoonsgegevens verwerkt? Bekijk dan onze privacyverklaring.

Orientatiepakket gemeenteraadsleden

GroenLinks heeft een mooi uitgebreid orientatiepakket gemaakt voor mensen met interesse in raadswerk. De uitgebreide folder is hieronder te downloaden.

Het orientatiepakket is hier te downloaden.

Orientatiepakket GroenLinks