We hebben op het moment een drietal vacatures binnen het bestuur van GroenLinks Utrecht. Tot 27 april 2019 kun je je opgeven.

GroenLinks is al 25 jaar de enige grote, stabiele partij in Utrecht. Met ruim 2.200 leden is het ook één van de grootste afdelingen van GroenLinks. Momenteel is GroenLinks de grootste partij van Utrecht met twaalf zetels in de Utrechtse gemeenteraad. GroenLinks heeft drie wethouders in het College. Momenteel heeft ons bestuur vacatures voor een drietal functies.

- Een Voorzitter Bestuur

- Een Bestuurslid Werkgroepen

- Een Bestuurslid Diversiteit en Inclusie

We roepen met name kandidaten op die een andere dan alleen westerse achtergrond hebben. Ben jij degene (of ken je iemand die geïnteresseerd is) aarzel niet en reageer of breng ons in contact. Want we hebben een zo breed mogelijk spectrum aan mensen nodig om de bevolking van Utrecht nóg beter te representeren.

Interesse? Stuur een e-mail met motivatie en CV naar: internekandidatencommissie@groenlinksutrecht.nl