meedoen?

Doe mee

Heb jij zin en tijd om actief te worden bij GroenLinks Utrecht? Dat kan op veel verschillende manieren. Je kunt bijvoorbeeld meedoen met een van de inhoudelijke werkgroepen en afdelingsactiviteiten (hier de vacatures). Momenteel zijn we ook op zoek naar verschillende kandidaten voor functies in het afdelingsbestuur.

Voor het bestuur van GroenLinks Utrecht zijn we op zoek naar nieuwe bestuursleden

Momenteel zoeken we kandidaten voor de functies van secretaris, penningmeester en een algemeen bestuurslid met de portefeuille werkgroepen. Ben je geïnteresseerd om je op meer structurele wijze in te zetten voor GroenLinks? Klik dan op de vacature om erachter te komen wat bestuursfuncties algemeen inhouden en hoe je kan solliciteren. Culturele diversiteit is van groot belang voor onze afdeling en wij verzoeken dan ook juist mensen met een biculturele achtergrond te reageren.

Doe mee met onze acties en de werkgroep permanente campagne

Duizenden Nederlands meldden zich al aan als vrijwilliger voor GroenLinks. Sluit je ook aan bij onze beweging. Na je aanmelding ontvang je direct een mail waarin staat wat je allemaal kunt doen om bij te dragen.

Denk mee

Wil je meedenken over de koers van GroenLinks Utrecht? Er zijn werkgroepen die zich verdiepen in verschillende politieke thema's. De werkgroepen ondersteunen bestuur en fractie en organiseren debatten over actuele onderwerpen.

Elke tweede woensdag van de maand is er een politiek café.

Doneer

Met jouw bijdrage kunnen we de ambities van GroenLinks waarmaken in Utrecht. Steun ons met een bijdrage.

Ben je nog geen lid? Zet dan de volgende stap en word lid van GroenLinks.

Wil je iets doen, maar je weet nog niet wat? Stuur dan een e-mail naar vrijwilliger@groenlinksutrecht.nl.