Doe mee

Wij zijn een grote lokale politieke afdeling met een enthousiaste groep actieve leden. Heb jij zin en tijd om actief te worden? Dat kan op veel manieren. Structureel in bijvoorbeeld bestuur of een werkgroep of incidenteel bij een actie of bij verkiezingen.

Gemeenteraadsverkiezingen

In 2018 zijn er Gemeenteraadsverkiezingen we zijn ambitieus: GroenLinks wordt de grootste parij in Utrecht, dat is ons doel. Jouw hulp kunnen we hierbij goed gebruiken. ≫Meld je aan

Ontmoet Utrechtse Groenlinksers

En dan zijn er nog de vaste activiteiten: Iedereen is welkom op de maandelijkse borrel en het politiek café.
In de Agenda vind je een actueel overzicht van al onze activiteiten en bijeenkomsten. Wil je meer weten of een verkennend gesprek met een bestuurslid? Stuur een mail: vrijwilliger@groenlinksutrecht.nl.

Werkgroepen

GroenLinks Utrecht werkt al jaren met werkgroepen die zich richten op specifieke beleidsterreinen of een belangrijk politiek thema. De werkgroepen ondersteunen bestuur en fractie en zijn actief bij het organiseren van allerlei activiteiten zoals discussie en debat over actuele onderwerpen, permanente campagne en de maandelijkse borrel. De werkgroepen komen regelmatig bij elkaar.

Wil jij meer aandacht voor een bepaald politiek of maatschappelijk onderwerp en vind je dit niet terug in een bestaande wekgroep? Richt zelf een werkgroep op. Voor advies en ondersteunig kun je terecht bij Christian Naethuys (christian@groenlinksutrecht.nl).

Losse initiatieven

Zin om mee te doen?

Met negen zetels is GroenLinks Utrecht ruim vertegenwoordigd in de Utrechtse gemeenteraad. Word jij de nieuwe GroenLinks-vrijwilliger? Geef je nu op vrijwilliger@groenlinksutrecht.nl. We kijken uit naar je komst!