meedoen?

We hebben op het moment een aantal vacatures binnen GroenLinks Utrecht:

- Een Voorzitter Bestuur

- Een Bestuurslid Werkgroepen

- Een Bestuurslid Diversiteit en Inclusie

We roepen hierbij met name kandidaten op die een niet-westerse achtergrond hebben. Ben jij degene, of ken je iemand die geïnteresseerd is, aarzel niet en reageer of breng ons in contact. Want we hebben een zo breed mogelijk spectrum aan mensen nodig om de bevolking van Utrecht nóg beter te representeren.

Natuurlijk zijn er ook andere manieren om actief te worden bij GroenLinks Utrecht: je kunt meedoen met een van de inhoudelijke werkgroepen, de wijkcafé's en afdelingsactiviteiten (hier de vacatures). Of ondersteun dit voorjaar onze campagnes voor de Provinciale-Staten- en Europese verkiezingen en meld je HIER aan voor een van onze activiteiten.

Mogen we op jou rekenen?

Doe mee met onze acties en de werkgroep permanente campagne

Duizenden Nederlands meldden zich al aan als vrijwilliger voor GroenLinks. Sluit je ook aan bij onze beweging.

Denk mee

Wil je meedenken over de koers van GroenLinks Utrecht? Er zijn werkgroepen die zich verdiepen in verschillende politieke thema's. De werkgroepen ondersteunen bestuur en fractie en organiseren debatten over actuele onderwerpen.

Elke tweede woensdag van de maand is er een politiek café.

Doneer

Met jouw bijdrage kunnen we de ambities van GroenLinks waarmaken in Utrecht. Steun ons met een bijdrage.

Ben je nog geen lid? Zet dan de volgende stap en word lid van GroenLinks.

Wil je iets doen, maar je weet nog niet wat? Geef je dan op op het vrijwilligers-formulier.