Aanmeldformulier activiteiten

Wat leuk dat je mee wil doen met een activiteit. Vul hieronder je gegevens in.
Niet alles is verplicht, maar bedenk wel dat als je geen contactinformatie achterlaat, we je niet kunnen contacteren bij wijzigingen. Je telefoonnummer en/of e-mailadres gebruiken we om je informatie over de activiteiten toe te sturen. Na afloop van een activiteit worden je gegevens direct verwijderd.

Give us your contact details so we can get in touch to send you additional information. Data will be erased directly after the event.

Mag ook een bijnaam zijn.
Geef hier je telefoonnummer op als je op de hoogte wilt worden gehouden of als je de mogelijkheid wilt bieden dat de organisator contact met je opneemt.
Zet hier een vinkje wanneer je toestemming geeft dat je in het vrijwilligersbestand wordt geplaatst. Je kan dan actief per e-mail of telefonisch worden benaderd voor deelname aan acties. Sta je al in het vrijwilligersbestand? Dan wordt je niet verwijderd wanneer je hier geen vinkje plaatst. - Check if you want to support us as a volunteer. We'll keep your contact information for later.
Wanneer je extra opmerkingen voor de organisator hebt, kan je die hier opgeven. - Indienen = Send >>>